lördag 16 juli 2011

Min bloggdag hos Stämpelkällan


I torsdags var det min tur som gäst dt att blogga hos Stämpelkällan. Jag valde att visa tre lite enklare kort med användbara textstämplar och en av deras söta tårtstämplar.

Korten mäter 10cm x 10cm och jag lät papperen få synas mycket och dekorerade endast med ett band. Ibland är det fint med det enkla tycker jag.

Gör man många kalasinbjudningar så är det toppen att ha den här stämpeln och skönt att kunna göra lite enklare kort som går snabbt men ändå blir fina.

Mums, den här tårtstämpeln är helt perfekt till grattiskort eller kalasinbjudningskort!!

Så här gjorde jag insidorna på mina kort.

Trevlig helg!
Kramelikram

1 kommentar:

Pippin sa...

Snygga kort! Praktiskt med såna lite mindre också. Går ju mycket fortare att göra om man ska ha fler.