fredag 30 december 2011

Sprider glädje

Något som får mig att känna mig glad är vackra blommor, så igår kostade jag på mig (på rea *skratt*) en fin julbukett. För att glädjen över den ska vara lite längre så har jag fotat den och tänker scrappa bilderna på ett eller annat sätt sen. Smart va?!

Så fina, så fina.

Själva "korgen" spar jag som en scrapvänlig mall också, härligt =)

Visst blir man glad?

Imorgon visar jag min 10 i topp lista över egna favoriter bland det jag skapat i år.

Gott slut på er!

Kramelikram

2 kommentarer:

Anki sa...

Så smart du är vännen, som njuter och sen ser till att du får njuta ännu mer av foton och mall. Snygg bukett! Tänker förresten på dig var dag när jag ser den lilla röda på fönsterbrädan vid köksbordet. Gott nytt år på dig och kram!

lilla jag sa...

Tack Sötaste Anki, Gott Nytt År på dig med. Vad glad jag blir att du verkar uppskatta den lilla röda =) Stor kram och hoppas vi ses snart!