fredag 6 januari 2012

Vacker som en saga

Det här fotot på min äldsta dotter är ett av mina favoriter. Hon är så otroligt vacker, hennes lite ledsna ansiktsuttryck får mig alltid att undra vad hon tänker på.


De mönstarade papperen kommer från Inkido, stämpeln "vacker som en saga" kommer från Tingtura Design. Trädet och det "hålade" papperet har jag gjort med dies.

Jag älskar enkelheten i den här layouten och jag har bestämt mig för att sätta den i en ram och ha den som en tavla.

Kramelikram

4 kommentarer:

AnneiSkogen sa...

Så utrolig nydelig. Du har klart å fange stemningen i bildet med fargevalget ditt, og det enkle uttrykket i loen. Jeg forstår godt at dette er et av dine favoritt-bilder, for det er NYDELIG!

Anette sa...

Så fint! Och vilka vackra ögon!!!!

Anonym sa...

Tack för allt fint jag fick igår. Kram från mamma.

Anonym sa...

Du kan väl lägga in några bilder på dina fina änglar, kram från Ladyboss.