söndag 22 april 2012

En liten busloppa

Hos "En liten butik" har de en fin skiss till deras skisstävling i april, så här ser den ut:



Jag fick en sådan lust att scrappa efter den och så här blev min layout efter att ha vänt på skissen.

Lilla busloppan som alltid vill vara med på kort.

För övrigt så...

- tycker jag att helgen gick alldeles för fort och känner mig totalt oladdad för en ny arbetsvecka.
- är jag väldigt trött på hängighet och sjukdomar.
- längtar jag efter sommaren och semestern.

Ha en fin vecka nu fina ni!

Kramelikram

5 kommentarer:

ladyboss sa...

Lilla sötnosen!

Majsan sa...

SÅÅ underbar LO, söta foton, du har veerkligen fått till det såå snyggt :)

KRAM MAJSAN

Åsa/asamia sa...

Du fick till en härlig layout med hjälp av skissen, och härliga foton på busloppan ;) Hoppas allt är bra och att du tar dig tid och ork att komma till mässan, vore sååå kul om du kommer.
Kramar!

Anna Ekman sa...

Vilken mysig layout du gjort! Tack för ditt bidrag.

Ann-Sofie sa...

Håller helt med dig angående oladdning, hängighet och sommar!!!
Men jag tänker snart...snart är det dags :)
kram