fredag 17 februari 2012

Äntligen användning för dessa papper

Jag kikar runt i många bloggar och får många bra tips här och där. I Ambers blogg hittade jag underbart fina kort där hon använt en die och sedan gjort urläckra kort med. Jag kom att tänka på mina papper som legat så länge och plockade fram ett och provade att göra några kort. Nu vet jag vad jag ska göra med resten av dessa papper också.

Jättesnyggt men svårt papper som jag nu vet vad jag ska använda det till!

Så här blev de två första.

Detta har jag redan gett bort och det blev väldigt uppskattat.

Passar bra att ge till en manlig bekant på födelsedagen eller vad säger ni?

Måste erkänna att jag gillade hennes upplägg av korten så jag kopierade rakt av.

Här hittar du in till Amber!

Ha det gott!

Kramelikram 

1 kommentar:

Martina sa...

Supersnygga kort. Det sista passar absolut till en av det manliga könet. =)
Har också några såna här ark hemma. Nu vet jag precis vad jag ska göra med dom.