lördag 17 mars 2012

Lekt lite...

                                                                             Hej!
Här kommer en liten uppdatering, det blir inte så mycket pysslat just nu liksom. Men innan lusten rann av mig lekte jag lite med textstämplar och 3D stickers. Resultatet blev så här....

Två bra att ha kort.

Stämplade med en textstämpel så att det blev som en hel bakgrund och sen dit med en 3D stickers.

Här valde jag en annan stämpel och gjorde samma sak, sen en stickers.

Superenkelt och snabbt, blev rätt läckert med tycker jag.

Idag har vi fortsatt med renovering av vår hall, satt om blommor och skolat ut tomatplantor. Det finns så mycket att göra nu så pyssel står långt ner på listan.

Hur är det för dig, vad har du gjort den senaste tiden?

Ha det gott!

Tjingeling

4 kommentarer:

Majsan sa...

Så fint med texten i bakgrunden, perfekta ha hemma kort :)

Önskar dig härlig kväll!!

KRAMEN MAJSAN

ladyboss sa...

Nästa gång jag gör ett kort ska jag också använda några av mina fina stämplar.
Kramar till er alla från oss

Åsa/asamia sa...

Å så fint!

Monica sa...

Jag har inte ens hunnit sätta några frön ännu, så pysslandet ligger ännu längre bort för mig... :-(
Jättekram!