torsdag 1 mars 2012

Live your life today...

Jag tänkte hoppa på Tickled Pink Stamps sista utmaning med det här kortet, men den hann tydligen ta slut innan jag fick upp en länk till mitt kort. Jag har köpt några digi stämplar därifrån, men oj så många fler jag skulle vilja ha.

I thought I should jump on Tickled Pink stamps last challenge with this card, but it was already closed when I was ready to link to my card. I've bought some of their digital stamps, but oh so many more I would like to have.

Utmaningen var att använda en Lolita, jag valde coola Lilith.
The challenge was to use a Lolita, I chose the very cool Lilith.
Närbild på Lilith och dekorationen som jag gjorde med metalltejp.
A closeup on Lilith and the decoration made with metal tape.

Have a nice day!

14 kommentarer:

Maya Isaksson sa...

Såååå galet cooolt! Den pusselbiten är fantastisk! Vad använder du för verktyg för att få tapen så jämn och runt de pyttiga bokstäverna och allt??

Så tråkigt att du missade utmaningen, jag borde skrivit på SS att de ligger lite före oss men jag tänkte inte på det... Roligt att få se ditt alster ändå!

Stampalicious sa...

this is beautiful! I love what you did in the background of this card!
hugs, Martina (Tickled Pink stamps DT)

Anette sa...

Vilket häftigt kort du har gjort!

Lotta sa...

Hej! Åh vilket häftigt kort du gjort! Jättesnyggt! kram

Regan sa...

Super cool background for Lilith! She looks amazing! Maya told us about your creation and even though you missed the link up I wanted to stop by with some love anyway. Thanks for your support of Tickled Pink Stamps! :)
{hugs}
Regan

Kellie sa...

Oh wow this is absolutely amazing! I love the vintage/steampunk feel, and the way you bought Lilith to life! xo

Chris_P sa...

Men wow!!! Det här ju bara fantastiskt!!! Outstanding! Kul att du vill vara med på TPS sista utmaning! Tack!

Ha det bra

lilla jag sa...

Tack så mycket!

Thank you, so cute of you all to visit my blog and look at my card!

Maya, Tack för att du berättade, så roligt att få visa sitt kort ändå. Jag använder min bensticka, lite försiktigt för toppen är lite vass och kan ha sönder om man trycker för hårt runt de större detaljerna. Stor kram!

Cor* sa...

It' s hard to figure out all the time changes hey!?!> Sorry you missed the challenge but MAN is this so KEWL! Very Very Steampunk!! love your design! Very inspirational! Take Care. Corry (TPSC DT)

Tigerblomma sa...

Men vad synd att du missade utmaningen! Kortet är ju helt fantastiskt! Jag måste leta rätt på lite pusselbitar. Det är ju galet snyggt och din är ju heelt fantastisk.

Maya Isaksson sa...

Ah, tack för tipset! Jag tänkte inte på att använda benstickan, jag tror jag använde locket till något när jag testade metalltejp. Ska testa det nästa gång.

Tyckte allt att du skulle ha lite kommentarer när du missade tävlingen ;) Kram!

Majsan sa...

ÅÅH woow så läckert kort, tokgillar den!!

Kramen Majsan

Ann-Sofie sa...

Men wow, så läckert!
Hoppas att du får en bra vecka!
Kram

Angelica sa...

Supersnyggt!!
Älskar puzzelbiten.