måndag 26 mars 2012

Lolita Willow

Här kommer ett kort som var otroligt svårfotat. Har försökt flera gånger både inne och ute men färgerna har inte kommit till sin riktiga rätt någon gång. Nu visar jag det ändå!

Den underbara stämpeln är en digistämpel från Tickled Pink Stamps. Jag har verkligen fallit för deras Lil Lolita stämplar.
Mest rätt i färgerna är det på denna bild.

Jobbar på med mina Promarkers, håret är svårast att få till snyggt.
Gjorde en egen liten dekorationsnål som jag satt bakom det utstansade hjärtat.

Jag använde mig av spillbitar till kortet, men högen är fortfarande stor får jag väl säga.

Tack för alla underbara kommentarer jag har fått här hos mig på slutet. Ni som skriver en liten hälsning, ni ska bara veta hur de värmer mitt hjärta och jag tycker att det är så kul att kika in till er och se vad ni har för er.

Ha en riktigt härlig vecka!

Kramelikram

4 kommentarer:

Majsan sa...

ÅÅh woow vilket härligt kort, tokgillar motivet så himla söt, tycker också att håret är så svårt att få till, men du har ju lyckats kanonbra, så fint dekorerat :)

KRAM MAJSAN

Stephi sa...

jättesnyggt! Rolig stämpel:-9

Mikaela sa...

såå söt!

Maiden sa...

Superläckert!! :-)